Viasat

Hjem Forum Forum 15.46.6 Viasat

  • Dette emnet har 146 svar, 4 deltakere, og ble sist oppdatert 23/09/2023 at 8:12 av Kristian Eliassen.
Viser 4 innlegg - 145 til 148 (av totalt 148)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #23392 Svar
    Carl-Petter Leganger

      Det var vel helst på Island.

      #23393 Svar
      Carl-Petter Leganger

        Det var vel helst på Island.

        #23396 Svar
        Kristian Eliassen

          Innside-info fra Lasse Olsrud Evensen:

          https://www.facebook.com/groups/114260890649/posts/10168474839990650/

          Viaplay skal altså ifølge dette være ute av bildet fordi investeringen i skøyter ikke gir nok avkastning. Også interessant at Infront ikke pleier å fire på pris. Da er det «plutselig» mer sannsynlig at INGEN stikker av med rettighetene i Norge, og at man må ta til takke med sendinger på  Skating ISU. Etter min mening et dårlig alternativ bortsett fra når det er fulle tribuner og mesterskap. Velger  heller VPN og ser på nederlandsk selv om jeg (foreløpig) ikke er god nok i språket til å skjønne alt som sies.

          #23401 Svar
          Kristian Eliassen

            Hva om NRK og Discovery inngikk et samarbeide? Disse to har OL-rettighetene. Logisk sett burde NRK ha interesse av å holde interessen ved like også mellom to OL. Eurosport hadde etter min mening vært et godt alternativ, mens NRK serverer nyhetsinnslag. Discovery har pleid å ha veldige gode kommentatorer. Hognestad, Flygind Larsen og Fuglum. Senest sist vinter var det en fornøyelse å se på Universitetslekene fra Lake Placid. Suppler Hognestad med en sidekommentator og en på indre bane så hadde det blitt helt topp.

          Viser 4 innlegg - 145 til 148 (av totalt 148)
          Svar til: Viasat
          Din informasjon: