Kina

Hjem Forum Forum 15.46.6 Kina

• Dette emnet har 26 svar, 4 deltakere, og ble sist oppdatert 24/11/2023 at 6:12 av Kristian Eliassen.
Viser 3 innlegg - 25 til 27 (av totalt 27)
  • Forfatter
    KarlA

Det tok tid før vi fikk tilgang til resultatene fra China Cup 1. To ting jeg merker meg.

1. Den kinesiske toppen er fremdeles tynn i forhold til den svære bredden. 304 menn (jun+sen) gikk 1500.

2. Kineserne har ganske mange løpere som ikke gikk WC i Beijing, selv om de kan ha langt bedre CC-tider enn flere av dem som fikk gå.

#24665 Svar
      Kristian Eliassen

Jeg merker meg også et par ting:

1. 506 deltagere!
        2. …fra én nasjon. Som tidligere bemerket opererer ISU tilsynelatende med doble standarder. Mens eksempelvis Nederland er opptatt av utenlandsk deltakelse i nasjonale uttaksstevner som ikke har nasjonal mesterskapsverdighet (WCKT nå sist), ser Kina ut til å slippe dette formelle kravet for å kunne sette godkjentstempel på et stevne slik at resultatene kan gjelde i kvalifiseringsøyemed. Dette poenget ser spesielt ut til å gjelde Kina. Eller er det noen «usynlige» løpere her fra f.eks. Mongolia?
        #24671 Svar
        Kristian Eliassen

Punkt 2 hos oss begge: Hm. Det er en mulighet for at man faktisk ikke får godkjent kvalifiseringstider hverken fra Kinacup 1 eller 2. Har ikke sjekket alle navnene, men ennå ikke ikke funnet noen som er avhengig av resultater fra Kinacupen. Noen er «forbigått» i verdenscuputtak selv om de har notert godkjente tider fra nasjonale mesterskap sist sesong… Det er jo videre sesongbestetid som nå gjelder ift rangering av deltakende løpere for de som ikke har resultater i World Cup, så der holder det uansett med resultater fra Kinacupen.

Viser 3 innlegg - 25 til 27 (av totalt 27)
        Svar til: Kina
        Din informasjon: