Allround/Sprint VM Hamar 2022

Hjem Forum Forum 15.46.6 Allround/Sprint VM Hamar 2022

Viser 4 innlegg - 193 til 196 (av totalt 196)
  • Forfatter
    Kristian Eliassen

Seertall:

Fikk hyggelig svar fra Nent Group. Viaplay-tallene er konfidensielle, og så var man litt restriktive med å dele alle tallene.

Allikevel opplyste de om at man «peaket» på 60 ooo seere fredag kveld.

Det var litt kryptisk! 🤔🙂 (jeg spurte om gjennomsnitt og «peak» for hver av de fire dagene.)

#18338 Svar
      Kristian Eliassen

«…men det jeg kan si er at vi peaket på 60 000 seere fredag kveld på TV3»

Hvis dette skal forstås som tidspunktet da man hadde flest seere over alle de fire dagene, så er det jo litt overraskende — eller kanskje ikke. Man konkurrerte mot mye annet lørdag og søndag.

#18342 Svar
        Kristian Eliassen

God morgen! Jeg vil benytte anledningen til igjen å peke på informasjonen over i tråden her. For ordens skyld så nevnte jeg at svaret jeg fikk kom til å «sive ut» på fora med 10 000 medlemmer (forum for skøytehistorie). 15.46.6 er jo nå godt innarbeidet som ett av stedene den skøyteinteresserte oppdaterer seg på.

#22652 Svar
          B. Haarberg
          Nøkkelmester

Det var en på Facebook som spurte hvor han kunne se Van der Poels gulløp fra VM 2022. Godt spørsmål! Men svaret kom etterhvert, og jeg legger det inn her også – de to siste parene finnes nemlig på Youtube. Først Van der Poel, så Roest.

Viser 4 innlegg - 193 til 196 (av totalt 196)
          Svar til: Svar #18036 i Allround/Sprint VM Hamar 2022
          Din informasjon: