Forbundslag og andre treningsgrupper 2023/24

Hjem Forum Forum 15.46.6 Forbundslag og andre treningsgrupper 2023/24

Viser 5 innlegg - 49 til 53 (av totalt 53)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #23869 Svar
    Kristian Eliassen
      #23966 Svar
      B. Haarberg
      Nøkkelmester

        Thomas Lande Eriksen har ingen resultater så langt denne sesongen. Stemmer det at han har lagt opp for å bli trener i Team Sørmarka?

        #23972 Svar
        Emil

          Interessant med Thomas som trener, men jeg kunne ønske meg at man brukte litt energi på å finne kvalifiserte trenere.

          Det er en syke i idretten at man går ut fra at det eneste man trenger er folk som var gode utøvere. Bevares, det er masse eksempler på utøvere som har blitt gode trenere, men vi har ganske mange eksempler på det motsatte og.

           

          Jeg håper at Team Sørmarka bruker midlene på å sende Thomas gjennom trenerutdanning, så han blir rustet til coaching-delen av trenerjobben. Det er ikke noe man lærer som utøver.

           

          #25469 Svar
          B. Haarberg
          Nøkkelmester

            Øystein Magnussen på Facebook: «En ting er sikkert. Dette kan ikke fortsette.»

            Det han uttaler seg om er situasjonen i norsk sprint, og det er vel trener-regimet han sikter til, antar jeg. Wotherspoon på vei ut?

            #25473 Svar
            Emil

              Jeg leste det faktisk mer som et løfte om at sprintlaget er på vei opp nå. Ikke som en kritikk, men jegber kanskje for optimistisk anlagt.

              Rukke skal jo snart være klar igjen, og da tipper jeg at han vil være et løft for laget.

            Viser 5 innlegg - 49 til 53 (av totalt 53)
            Svar til: Svar #22647 i Forbundslag og andre treningsgrupper 2023/24
            Din informasjon: