Verdenscup 3 Nur-Sultan

Hjem Forum Forum 15.46.6 Verdenscup 3 Nur-Sultan

Viser 5 innlegg - 73 til 77 (av totalt 77)
  • Forfatter
    Innlegg
  • #8033 Svar
    Emil C. Nielsen

      Med tanke på lagtempo laget til Belgia

      Sandrine Tas pådro seg dessverre en ankelskade før verdenscup sesongen, og er bare såvidt tilbake på skøyter nå.

      #8051 Svar
      Kristian Eliassen

        Ok, synd. Opprykk for NZ på lagtempo. Neste helg avgjør kvotefordeling både for VM- og EM enkeltdistanser for den øvelsen. Danmark får problemer med å kvalifisere seg dessverre. Belgia kommer gratis til det om de stiller lag i Nagano.

        #8053 Svar
        Kristian Eliassen

          …med det mener jeg  EM som var målet. VM går ikke etter alle logiske solemerker.

          1500, kvinner: Ter Mors også trukket seg. Inn med Blondin i A.

          #8066 Svar
          B. Haarberg
          Nøkkelmester

            Så var vi ferdige i Nur-Sultan. Interesserte kan lese min oppsummering på hovedsiden. Legg ellers merke til at Sindre B ikke var helt heldig med sine utvalgte i helga; han har nå falt ned fra 2. til 9.plass i WCSC-konkurransen. Bedre lykke i Nagano!

            #8070 Svar
            Sindre B
            Deltaker

              Oppsummeringa på hovedsida stemmer bra med min opplevelse av helga: Enkelte norske lysglimt, men generelt lite forbedring på våre antatt beste, og skuffende mye norsk fravær, både for hele stevnet og på de enkelte distansene.

              Artig at du følger opp WCSC! Håper jeg klarer å fortsette å holde meg aktuell der. Shikhova sitt fravær på 1500-meter ble avgjørende for min del, da denne distansen såvidt jeg veit telte dobbelt fordi den utgår i Japan. Håper nå er at andre i toppen ikke har fått med seg at Nederland stiller en svært slanka tropp i Japan, og har med oransje som ikke stiller opp der 😉

            Viser 5 innlegg - 73 til 77 (av totalt 77)
            Svar til: Svar #7992 i Verdenscup 3 Nur-Sultan
            Din informasjon: